فرمانده انتظامی شهرستان چوار:
سرهنگ شاهمرادی گفت: نیرو‌های مسلح در هر لباس و در هر مقطع زمانی باید یار و یاور همدیگر در کلیه ماموریت‌های سازمانی باشند تا بطور مطلوبی در اجرای برنامه‌های مشترک موفق و سربلند باشند.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 26 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ  افشار شاهمرادی فرمانده انتظامی شهرستان چوار  در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان چوار که در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی وگشت رضویون برگزار شد بیان داشت:در سالی که توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله) که به نام "تولید. پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها " نامگذاری شده است همه سازمان‌ها و ارگان‌ها موظف به اجرای برنامه‌های خود می‌باشند؛ و همه باید برای تحقق یافت به شعار سال و همچنین اجرای کامل و دقیق فرامین و دستورات سلسله مراتب فرماندهی در سطح کشور و استان از هیچگونه تلاش دریغ نکنند.

سرهنگ شاهمرادی در این دیدار بر افزایش تعاملات و تبادل اخبار و اشرافیت اطلاعاتی اشاره کرد و از فرمانده سپاه شهرستان چوار در این خصوص خواستار همکاری مضاعف و بیشتر شد.

سرهنگ  محمد رضا تهرانی زاده فرمانده سپاه شهرستان چوار نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات انتظامی شهرستان در این مدت کوتاه شروع به کار ستاد انتظامی اظهار کرد: نیرو‌های مسلح در هر رنگ لباس سازمانی که باشند با هم برادر و همکیش هستند و این موضوع باعث فاصله در بین ارگان‌های و سازمان‌های نیرو‌های مسلح نمی‌باشد.

او اضافه کرد: ما باید برای ارتقای امنیت پایدار در سراسر کشور و استانمان دیدار‌ها و تعاملات خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم از امکانات و تجربیات همدیگر بهره‌مند شویم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار