مدیر شرکت توزیع برق شهرستان سیروان:
مدیر شرکت توزیع برق شهرستان سیروان از کشف تعداد ۲۳ دستگاه ماینر با ظرفیت ۵۴ کیلووات در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 26 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام صید با بیان اینکه تابستان امسال به دلیل کمبود تولید و افزایش مصرف برق با توجه به گرمای هوا و متاسفانه عدم رعایت الگوها از سوی مشترکین، موجب اعتراض مردم و انتقاداتی به شرکت توزیع برق شد، عنوان کرد: از آنجایی‌که امکان خاموشی‌ بیشتر به دلیل برنامه مدیریت بار وجود نداشت به تبع نیز میزان تعمیرات نسبت به سنوات قبل کاهش پیدا کرد.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان سیروان اظهار داشت: در آستانه شروع فصل سرما انتظار می‌رود مردم نسبت به بهینه مصرف کردن حامل‌های انرژی اقدام نمایند چرا که بیشتر نیروگاه‌های تولید برق گازی هستند. بنابراین از استفاده از وسایل گرمایشی پرمصرف مانند هیلتر برقی و ... پرهیز شود و البته نسبت به پاکسازی محیطی پشت بام‌های منازل خود از لحاظ وجود اشیاء فلزی سبک و ... که در زمان وزش باد شدید باعث برخورد با شبکه برق و به طبع آن اعمال خاموشی می‌شود اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد کل مشترکین برق در شهرستان سیروان ۸۴۵۳ مورد است، افزود: تعداد مشترک خانگی ۷۱۲۲ مورد، مشترک عمومی ۳۵۱ مورد، حوزه کشاورزی ۱۹۷ مشترک، حوزه صنعتی ۲۴ مشترک، سایر مصارف ۴۸۰ مشترک و مشترک آزاد ۳ مورد است که در این مدت تعداد قطع موقت ۲۷۶ مورد بوده است.

مدیر شرکت توزیع برق سیروان با بیان اینکه نسبت به سال گذشته تعداد ۲۳۵ مورد مشترک افزایش داشته‌ایم، تصریح کرد: در ۶ ماهه‌ی اول امسال ۷۷۶۱ مورد فیش برای هر ماه صادر شده که معادل ۱.۰۳۰.۳۷۵ ۱ میلیون و ۳۰ هزار و ۳۷۵ هزار کیلووات به مبلغ ۵۷۴ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۷۳۷ ریال بوده است.

صید اضافه کرد: با توجه به تبلیغاتی که در مورد نصب اپلیکیشن "برق من" صورت گرفت تعداد ۳۴۹۵۵ مورد استفاده از اپلیکیشن برق من و سایت پیشخوان در سیستم ثبت شده است. همچنین در خصوص خرابی دستگاه‌های مردم و نحوه رسیدگی آنها، از طریق سایت توانیر اقدام شده است.

وی در رابطه با میزان مصرف ادارات و نوع همکاری آنها، گفت: مصرف برق در ادارات شهرستان‌ در محدوده الگوی مصرف بوده است و در زمان بازرسی کارشناسان شرکت، همکاری مطلوبی داشته‌اند.

صید خاطر نشان کرد: امسال تعداد ۲۳ دستگاه ماینر با ظرفیت ۵۴ کیلووات در سطح شهرستان کشف شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار