فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان معروف به علی بلژیکی ۹ قبضه سلاح کمری و ۱۶ خشاب مربوطه کشف شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱ 25 October 2021

تابناک فارس به نقا از باشگاه خبرنگاران:سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری پلیس شهرستان کازرون فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند معروف به "علی بلژیکی" با یک سواری پژو پارس تعدادی اسلحه قاچاق را از استان‌های غربی بارگیری و قصد ورود آن به شیراز دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور کوه‌چنار-کازرون اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری پژو را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده و سرنشین بدون توجه اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را توقیف و در بازرسی از آن ۹ قبضه سلاح کمری و ۱۶ خشاب مربوطه که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده و سرنشین پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اصلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار