با حضور مسئولان استانی و شهرستان:
جشنواره بازی‌های بومی محلی با حضور مسئولان استانی و شهرستان در روستای زمان از توابع بخش آسمان آباد شهرستان چرداول برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 25 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ جشنواره بازی‌های بومی محلی در روستای زمان از توابع بخش آسمان آباد با حضور کریمیان فرماندار چرداول، علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان، نیک سرشت معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل، صبوری حراست، ترحمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرداول، شفیعی رییس هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی استان ایلام، پرویزی رییس هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان چرداول و جمعی از مسئولین محلی در محل این دهستان اجرا شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام ضمن سلام و درود به روح شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای منطقه آسمان آباد و ضمن تقدیر از توجه مسئولین به امر توسعه ورزش‌های بومی و همگانی، گفت: زیبایی این برنامه نشان از توجه مسئولین شهر آسمان آباد به توسعه ورزش در این منطقه است.

علی شائی اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص داشتن جامعه سالم و همگانی کردن ورزش، وظیفه ما را دوچندان کرده که فرهنگ ورزش همگانی را در بین مردم به ویژه روستائیان اشاعه کنیم.

جشنواره بازی‌های بومی محلی با اجرایی بازی‌های بومی محلی منطقه از جمله سوارکاری، طناب کشی و پخت غذا‌های محلی اجرا شد و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا گردید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار