مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران گفت: ساختار شرکت گاز استان ایلام بر اساس قابلیت‌های موجود و طرح‌های توسعه‌ای بازنگری می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 25 October 2021

به گزارش تابناک ایلام، مجید کشاورز  افزود: با توجه به اینکه عملیات گازرسانی شهری و روستایی در استان ایلام در مراحل پایانی است، باید ساختاری متناسب با فعالیت‌های آتی شرکت بر مبنای خدمات رسانی و ارتقای کیفی خدمات به ذینفعان بازآرایی و بازنگری شود.

وی گفت: افزایش خدمات در شرکت گاز استان ایلام از طریق راه‌اندازی واحد‌های صنعتی عمده از جمله نیروگاه برق مهران، پتروشیمی و کارخانه سیمان دهلران و چندین پروژه صنعتی دیگر در آینده نزدیک فراهم است .

در این دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام نیز بیان داشت:  گازرسانی به ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد خانوار روستایی استان تحقق یافته است.

عباس شمس اللهی اظهار داشت: عملکرد شرکت گاز استان بر اساس شاخص‌های استراتژیک تعریف شده برای این شرکت در چند سال گذشته مطلوب بوده و پتانسیل وجود نیرو‌های جوان و با انرژی در چارت سازمانی نویدبخش ایجاد رضایتمندی در ارائه خدمات به ذینفعان و نیز افزایش تحقق اهداف استراتژیک بر اساس سند استراتژیک ابلاغی خواهد بود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار