رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 25 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال از یکشنبه با برگزاری یک دیدار آغاز شد و امروز نیز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود.

هوادار - پیکان

دربی نه چندان جذاب تهران میان تیم تازه لیگ برتری شده هوادار و پیکان برگزار خواهد شد.

شاگردان عنایتی در نخستین بازی لیگ برتری خود عملکرد قابل قبولی داشتند و با یک گل به استقلال باختند. پیکان هم که با تساوی بدون گل متوقف شد، به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در لیگ بیست و یکم برابر تیم کم تجربه هوادار است.

فجرسپاسی - گل گهر سیرجان

دیگر تیمی که فصل گذشته جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد، فجرسپاسی شیراز بود که برای چند فصل دوری از این مسابقات را تجربه کرد.

شاگردان کلانتری که در نخستین گام با یک گل مغلوب نساجی شدند، در هفته دوم با هدایت کلانتری برای کسب امتیاز برابر گل گهری تلاش می‌کنند که با پیروزی قاطعانه ۴ بر یک برابر تراکتور، برای تمام تیم‌های لیگ برتری خط و نشان کشید.

۴ بازی قبلی این ۲ تیم به لیگ آزادگان بر می‌گردد که حاصل آن ۲ پیروزی برای گل گهر و ۲ تساوی بوده است.

تراکتور - صنعت نفت

یکی از جذاب‌ترین و نزدیک‌ترین بازی‌های لیگ برتر در فصول گذشته، تقابل‌های صنعت نفت و تراکتور بوده است.

تراکتور پس از تجربه کردن بحران‌های پیاپی و از دست دادن چند ستاره نام آشنا، این فصل با ترکیبی متفاوت پا به میادین گذاشته که در آن خبری از بازیکنان کارنامه دار خارجی و کاپیتان‌های تیم ملی نیست.

صنعت نفت نیز پس از شکست خانگی یک بر صفر مقابل ذوب آهن، امیدوار است که با بازیکنان جوان و بومی خود در تبریز نخستین امتیاز خود در لیگ بیست و یکم را بگیرد.

در ۱۰ بازی گذشته تراکتور و صنعت نفت، ۴ پیروزی سهم زردپوشان بوده و تراکتور هم ۲ بار حریفش را شکست داده است.

ذوب آهن - استقلال

در تقابل ذوب آهن و استقلال در اصفهان احتمالا شاهد یکی از نزدیک‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های این هفته خواهیم بود، زیرا میل استقلال به پیروزی در مقابل بازی‌های منطقی و حساب شده تیم‌های تارتار که به سختی شکست را می‌پذیرند، رقابت جالبی را رقم خواهد زد.

آبی‌ها که لیگ را با پیروزی شروع کردند، امیدوارند برخلاف سال‌های گذشته ددر هفته‌های ابتدایی امتیازات لازم را کسب کنند و از بازی‌های خارج از خانه بیشترین امتیاز ممکن را بگیرند تا در پایان فصل به قهرمانی برسند.

گاندو‌ها نیز با روحیه خوب به مصاف استقلال خواهند رفت و به خوبی می‌دانند که کسب پیروزی برابر تیمی مانند استقلال در ادامه مسابقات تا چه اندازه به آن‌ها کمک می‌کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار