مدیرکل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۲۳ هزار و ۵۴۰ متر مربع از اراضی ملی این استان به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال سال جاری با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 23 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالله بهادری در دیدار با روسای کلانتری های مرکز استان اظهار داشت: طی ۵۷ عملیات رفع تصرف از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ هزار و ۵۴۰ مترمربع به ارزش نزدیک به ۳۴۰ میلیارد ریال از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی با یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: در برخورد با متصرفان هیچگونه کوتاهی و چشم پوشی نخواهیم داشت و یگان حفاظت از اراضی این اداره کل شبانه روز در حال رصد هرگونه دست درازی به زمین های ملی و دولتی بوده و با کوچکترین تحرکی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: همکاری نیروی مقتدر انتظامی با این اداره کل عرصه را بر زمین خواران و فرصت طلبان و اشخاصی که قصد تصرف اراضی ملی و بیت المال را دارند تنگ کرده و این امر سبب شده اشخاص مذکور با روی آوردن به تظلم نمایی و انتشار مطالب کذب در فضای مجازی افکار عمومی را تحت شعاع قرار دهند.

بهادری تاکید کرد: اشخاصی به صورت سازماندهی شده رو به تصرف غیر قانونی زمین های ملی و دولتی می کنند و بیشتر این افراد در نقش افراد کم بضاعت درآمده و سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

وی اضافه کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخورد قانونی خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام به اشخاصی که قصدخرید ملک در هر نقطه از شهرهای استان را دارند، توصیه کرد: ابتدا استعلام لازم از اداره کل راه و شهرسازی در مرکز استان و ادارات راه و شهرسازی شهرستان های مختلف به عمل آوردند تا در دام اشخاص زمین خوار و سود جو گرفتار نشوند چرا که هرگونه خرید، فروش، انعقاد قرارداد و تغییر شکل زمین های ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار