فرماندار دره شهر
فرماندار شهرستان دره شهر گفت: خوشبختانه با تلاش شبکه بهداشت و درمان و اطلاع رسانی دقیق آموزش و پرورش بیش از ۷۸ درصد دانش آموزان این شهرستان واکسن کرونا را تزریق کردند.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 23 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ کیانوش محمدنژاد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:طبق سند ملی واکسیناسیون بیش از ۴۵ هزار دُز واکسن برای افراد بالای ۱۲ سال در این شهرستان تزریق شده است.

وی عنوان کرد : روزانه بصورت میانگین بیش از ۷۰۰ دُز واکسن در دره شهر تزریق می شود وکادر بهداشت درمان در تلاش است تمام جمعیت این شهرستان در سریعترین زمان واکسن کرونا تزریق کنند.

وی افزود: تاکنون ۷۹ درصد و ۴۸ درصد کل جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان به ترتیب نوبت اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

فرماندار دره شهرگفت : هم اکنون ۱۸ مبتلا به کرونا در مراکز درمانی دره شهر بستری هستند که از این تعداد ۱۱ نفر مربوط به شهرستان دره شهر و هفت نفر مربوط به شهرستان بدره است.

محمدنژاد ادامه داد : برای تسریع در تزریق واکسن و پوشش واکسیناسیون کل جمعیت شهرستان هم اکنون تمامی مراکز جامع سلامت شهرستان در حال حاضر تزریق واکسن کرونا هستند.

فرماندار دره شهر تاکید کرد: هم اکنون رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمامی ادارات در دستور کار قرار گرفته است و از طریق فضای مجازی هشدارهای لازم در خصوص خطرات شیوع کرونا به مردم اطلاع رسانی می شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار