مدیر کل سازمان نوسازی مدارس؛
مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام اظهار داشت:۴ پروژه جدید و اتمام پروژه‌های نیمه تمام و همچنین جمع آوری مدارس کانکسی در حوزه آموزش و پرورش با اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به استان ایلام تصویب شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 22 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ رحیمی افزود: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان ایلام در حوزه آموزش و پرورش ۲ باب استخر دانش‌آموزی در مرکز استان و در شهرستان مهران که سال‌ها به علت عدم اعتبار به حال خود رها شده بود با مبلغ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که با این اعتبار خوب می‌توان دوباره این پروژه‌ها را شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: تکمیل دو باب سالن ورزشی دانش آموزی در شهرستان آبدانان و چرداول، برای تکمیل این دو سالن ورزشی مبلغ ۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که برای این چهار پروژه اعتباری به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان تصویب شد همچنین برای پروژه‌های جاری که از اعتبارات ملی تخصیص داده می‌شود مبلغ ۵۱ میلیارد تومان مصوب شده است.

رحیمی مطرح کرد: برای جمع آوری مدارس کانکسی در استان شرایط خاص خود را دارد که برای مدارسی که تعداد آن‌ها بالای ۱۵ نفر است می‌توان این مدارس را جمع‌آوری کرد .

وی بیان داشت:با بنیاد برکت قراردادی منعقد کردیم که تعداد ۷ مدرسه کانکسی که تعداد دانش آموزان آن بالای ۱۰ نفر است پیشنهاد دادیم، ولی بنیاد برکت تعداد ۱۵ نفر به بالا را تایید می‌کند که با مکاتبات این تعداد مدرسه با دانش آموزان را درخواست کردیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار