مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: ‌نیمه نخست سال‌جاری نصب چهار هزار و ۷۷۶ اشتراک جدید در نقاط مختلف شهری و روستایی به مشترکان گاز استان افزوده شده است.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 20 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی با بیان اینکه از ابتدای شروع گازرسانی به استان تاکنون ۱۸۸ هزار و ۳۴۱ مشترک در اقصی نقاط مختلف ایلام اشتراک پذیری شده است، افزود: نیمه اول سال‌جاری یک هزار و ۱۶۰ انشعاب عملک در نقاط مختلف شهری و روستایی استان نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام در راستای تحقق اهداف کیفی و کمی سال‌جاری اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف گازرسانی انجام داده است، اظهار داشت: تاکنون چهار هزار و ۷۵۰ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط تغذیه در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: در راستای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در نیمه نخست امسال ۵۴ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است و در این مدت برای گازرسانی به صنایع، محورهای صنعتی و CNG ها، ۷ هزارو ۵۰۰ متر شبکه توزیع و یک هزار و ۲۰۰ متر شبکه تغذیه انجام شده است.

شمس الهی تاکید کرد: ۱۱۳ هزار و ۱۰۵ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده است که در ۶ ماهه اول سال ‌جاری برای گازرسانی به مناطق روستایی استان ۵۰ هزار متر شبکه توزیع، ۹۰۸ انشعاب علمک و یک هزار و ۶۶۶ مشترک جدید جذب و اشتراک پذیری شد.

وی عملکرد شرکت در حوزه گازرسانی شهری را در نیمه نخست سال‌جاری اجرای چهار هزار متر شبکه توزیع، نصب ۲۵۲ انشعاب علمک و جذب سه هزار و ۱۱۰ مشترک جدید عنوان کرد./م

ببشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار