طی مراسمی امروز سه شنبه با حضور ویدیو کنفرانسی رییس سازمان اسناد و املاک کشور ساختمان ناحیه ۲ این اداره کل در شهر ایلام به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳ 20 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیرکل ثبت اسناد املاک استان ایلام در این آیین اظهار داشت: این ساختمان در ۶ طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۷۶۰ متر مربع، اموراتی نظیر اجرای مفاد رسمی و ثبت شرکت ها در آن انجام می شود.

حمید حیدریان افزود: فاز نخست این ساختمان سال ۹۴ آغاز شد که به علت عدم تخصیص اعتبار تا سال ۱۳۹۸ تعطیل و سپس با تزریق اعتبار مجدد باقیمانده پروژه به مناقصه گذاشته شد.

وی ادامه داد: برای احداث اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه ۲ شهر ایلام از محل اعتبارات استانی، منابع خاص سازمان و سفر رییس قوه قضاییه ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل ثبت اسناد ایلام با قدردانی از دستگاه قضا و تمامی مسوولانی که در افتتاح این ساختمان نقش داشتند، گفت: خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک بسیار متنوع و حجم کاری آن بسیار بالاست که این مهم اهمیت کار خدمات رسانی به مردم را دوچندان می‌کند.

حیدریان با اشاره به اقدامات انجام شده طی سالهای اخیر در این سازمان یادآور شد: الکترونیکی شدن خدمات ثبتی و اجرای طرح کاداستر از افتخارات اداره ثبت اسناد و املاک است.

وی اضافه کرد: ۲ شهرستان چوار و هلیلان نیازمند اداره ثبت اسناد و املاک هستند که امیدواریم با مساعدت رییس سازمان اسناد و املاک کشور این مهم به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: همچنین ساختمان ثبت اسناد و املاک شهرستان سیروان با پیشرفت فیزیکی ۶٠ درصد در دست احداث است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار