رییس فدراسیون تنیس، عملکرد و فعالیت های هیات تنیس ایلام را با توجه به ظرفیت ها و امکانات سخت افزاری رضایت بخش و مطلوب دانست و گفت: آخرین آمارها از تعداد ورزشکاران، مربیان و سایر شاخص‌ها نشان می‌دهد که این استان در جایگاه خوبی قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲ 18 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  داوود عزیزی در نشست مجمع انتخابات رییس هیات تنیس استان ایلام اظهار داشت: تمامی فعالیت های انجام شده هیات تنیس ایلام از طریق فضای مجازی رصد می‌ شود که پس از بررسی ها شاهد بودیم که اقدامات هیات ایلام برای توسعه ورزش تنیس بیش از استان های همجوار خود است.

وی افزود: برگزاری مسابقات هفتگی تنیس در ایلام در بازه زمانی بلندمدت توسعه این رشته ورزشی در استان در پی خواهد داشت که این مهم با همکاری و تعامل هرچه بیشتر این مجمع، اجرایی خواهد شد.

رییس فدراسیون تنیس خواستار ارایه گزارش ها و فعالیت های مستمر هیات تنیس ایلام به مدیرکل ورزش و جوانان استان شد و تاکید کرد: ارائه گزارش های به مدیرکل ورزش و جوانان استان بعنوان نایب رییس هیات می تواند موجبات توسعه ورزش تنیس استان را فراهم کند.

عزیزی ادامه داد: هر اندازه تعداد ورزشکاران ورزش تنیس ایلام افزایش یابد شاهد خواهیم بود که ورزشکاران این استان در رقابت ملی، جهانی و المپیک حضوری فعال خواهند داشت.

وی یادآور شد: تلاش داریم امکانات سخت افزاری این استان را برای توسعه و پیشرفت ورزش تنیس مهیا کنیم تا این استان بتواند در ورزش تنیس نیز در مسابقات مختلف مقام آوری بالایی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های ورزش تنیس در استان ایلام بسیار زیاد است که با همدلی و هماهنگی و توجه ویژه رییس فدراسیون شاهد رشد این ورزش در آینده نزدیک خواهیم بود.

مظفر علی شایی افزود: مهم ترین تصمیمات و برنامه ریزی هر هیات با رییس هیات و اعضای مجموع است و هر اندازه این ۲ همکاری بهتری داشته باشند و نفش خود را بخوبی ایفا کند توسعه رشته مورد نظر قطعی است.

وی با قدردانی از رییس فدراسیون تنیس به دلیل توجه ویژه به هیات تنیس استان در بحث برگزاری دوره آموزشی و اهدا تجهیزات گفت: خواستاریم فدارسیون در بحث نیازهای ذکر شده حوزه تنیس استان و برگزاری دوره های آموزشی مساعدت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ادامه داد: گزارش دهی عملکرد و فعالیت های هیات بعنوان یکی از دلایل موفقیت و توفیق در یک رشته ورزشی در تمامی هیات باید در دستور کار قرار گیرد.

در پایان این نشست و با رای مجمع انتخابات هیات تنیس استان ایلام، محسن رحیمی با ۱۱ رای کامل بعنوان رییس هیات برای چهار سال دیگر ابقا شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار