معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران؛
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت : باید نقش استان در دفاع مقدس در کشور برجسته شود چرا که ما در دفاع مقدس از همه هستی خود گذشتیم اما خاک ندادیم و در مقابل دشمن ایستادیم و مقاومت کردیم.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 18 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسکری در نشست هماهنگی برگزاری یادآوره شهدای شهرستان مرزی دهلران اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس نه تنها برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بلکه تاریخ بلند این کشور است.

ویادامه داد : حمله صدام و رژیم بعثی با حمایت شرق و غرب برای نابودی نظام نوپای اسلامی بود، در آن شرایط سخت با رهبری امام امت و وحدت مردم و توکل بر خدا و مقاومت آحاد مردم از دفاع مقدس سربلند بیرون آمدیم و امروز بعد از گذشت سه دهه از جنگ باید دستاوردهای دفاع مقدس ارج نهیم و چه بهتر از برگزاری کنگره ها که در این راستاکه همه باید پای کار باشیم.

فرماندار دهلران با اشاره به جلسات متعدد و اجرای برنامه های متنوع در راستای کنگره شهدا در دهلران گفت: فضا سازی محیطی در بخش ها و شهرها و بسیج امکانات توسط بخشداران و شهرداران و حضور فعال شرکت های منطقه برای یادواره شهرستان و کنگره شهدای استان مد نظر باشد.

امام جمعه دهلران هم در این نشست گفت: خون شهدا باعث بیمه نظام و حفظ انقلاب در مقابل نااهلان و دشمنان است.

حجت الاسلام موسوی برگزاری کنگره سه هزار شهید ایلام را نقطه عطفی برای استان دانست و اضافه کرد: باید تلاش کرد تا ارزش‌های معنوی ،فرهنگی ، ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در میدان های خون ، حماسه ، شرف و درک واقعیت‌ های آن زمان برای نسل امروز بیشتر تبیین شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار