معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: فرهنگ ایثارگری و از جان مایه گذاشتن را برای امنیت جامعه مهم است و امروز باید با فرهنگ و روحیه جهادی برای جامعه کار کرد و مسئولان باید با این فرهنگ مسائل اقتصادی عمل کنند.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 18 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ کرم رضا نصرالهی در نشست هماهنگی برگزاری یادآوره شهدای شهرستان مرزی دهلران اظهار داشت: امروز دشمنان نظام و انقلاب جنگ نرم بسیار گسترده را علیه نظام و انقلاب آغاز کرده‌اند و این برنامه ریزی را با دقت و طراحی های مختلف انجام می دهند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از مهمترین منبع تولید قدرت نرم در مقابل جنگ نرم دشمن است و دشمنان از این قدرت هراس و واهمه دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اظهار داشت : قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در مقابل دشمنان را زبانزد است و پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف بویژه نظامی و دفاعی مدیون خون مطهر شهیدان است.

سرهنگ نصرالهی بر ضرورت کار و آثار فاخر برای انتقال فرهنگ ایثار و شهدات در جامعه تاکید و گفت: استفاده از همه ظرفیت ها برای گسترش این فرهنگ در جامعه ضرورت دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام به کمیته های ۲۰ گانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان اشاره و افزود: برگزاری اجلاسیه های دانش آموزی، عشایری، فرهنگی و طلاب همه در راستای برگزاری این کنگره هستند که در یازدهم آذرماه سال جاری در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به تعریف ۴۳ عنوان خدمت برای مقدمات این کنگره در استان بیان کرد: ایلام اولین خاکریز دفاع مقدس است و ما در این کنگره مظلومیت این استان محروم و مرزی را به کشور بیان می کنیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار