فرماندار چرداول ؛
فرماندار چرداول گفت : تاکنون بیش از 73درصد از مردم شهرستان چرداول در راستای مقابله با ویروس کرونا، دوز اول ودوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ 18 October 2021

فرماندار چرداول گفت : تاکنون بیش از 73درصد از مردم شهرستان چرداول در راستای مقابله با ویروس کرونا، دوز اول ودوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

به گزارش تابناک ایلام ،سعید رضا کریمیان در تشریح وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان چرداول اظهار داشت : تاکنون در راستای مقابله با ویروس کرونا ،بیش از 27هزار نفر از مردم شهرستان چرداول دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند .

کریمیان ادامه داد : براساس برنامه ریزی صورت گرفته ،همچنین تعداد 15هزار نفر از شهروندان چرداولی با تزریق دوز دوم کرونا روند واکسیناسیون خود را کامل کرده اند .

فرماندار چرداول بیان داشت: تا امروز در مجموع بیش از 42هزار نفر از مردم شهرستان ، موفق به دریافت دوزهای اول ودوم واکسن کرونا شده اند که استمرار این روند می تواند مرگ ومیرهای ناشی از این ویروس مخرب در سطح شهرستان را به شدت کاهش دهد.

فرماندار شهرستان چرداول با اشاره به تاثیر واکسن کرونا در کاهش مرگ ومیرها میتلایان خاطرنشان کرد : اپیدمی کرونا در طول یکی دوسال اخیر درکنار تهدیدات جانی ، آسیب های فراوانی را در حوزه های گوناگون اقتصادی و اجتماعی به مردم وارد کرده است .

وی افزود : با توجه به اثرات علمی اثبات شده واکسیناسیون بر میزان مرگ ومیرها ،از مردم فهیم شرستان درخواست می شود که برای تزریق واکسن کرونا بدون معطلی به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند .

کریمیان تاکید کرد : به منظور بازگشت به شرایط عادی و از سرگیری فعالیت های اقتصادی و کاهش اثرات نامطلوب پاندمی کرونا در شهرستان واستان ،انتظار می رود مردم خوب شهرستان با حضور در مراکز واکسیناسیون ودریافت واکسن کرونا ،شرایط را برای رهایی از آثار مخرب  این ویروس منحوس فراهم آورند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار