سربازرس کل استان در دیدار با مدیر درمان ایلام:
سر بازرس کل استان ایلام گفت: ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس ایلام انتظار بجا و مطالبه به حق مردم و بیمه شدگان تأمین اجتماعی است .
کد خبر: ۱۰۰۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 18 October 2021

 

صبح امروز دوشنبه سربازرس کل استان ایلام وهیت همراه با مدیردرمان تامین اجتماعی استان ایلام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش تابناک ایلام؛ در این دیدار مهدی اصلانی با اشاره به اینکه حمایت از دستگاه ها در خدمتگزاری به مردم وظیفه سازمان بازرسی است ،اظهار داشت :ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس ایلام انتظار بجا و مطالبه به حق مردم و بیمه شدگان تأمین اجتماعی است .

وی افزود:روند احداث پروژه های درحال ساخت باید تسریع یابد و توسعه فضای های درمانی خصوصاً توسعه بیمارستان شهدای زاگرس ایلام نیز در دستور کار قرارگیرد.

سر بازرس استان با اشاره به نگاه عدالت محوری دولت سیزدهم و توجه ویژه به مناطق محروم گفت:برای ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس حتما رایزنی و مکاتبه با مقامات وزارت رفاه انجام خواهد داد.

این مقام ارشد نظارتی استان با بیان اینکه حق مردم، خدمت در خور شأن آنها است افزود:باید همه تلاش کنیم که مردم خدمات درخور شأن دریافت کنند .

مهدی اصلانی خواستار تلاش همه دستگاه‌های اجرای درخدمت به مردم شد و بیان کرد :نگاه ما به دستگاه های اجرایی استان ، حمایتی است.

وی به ظرفیت ایجاد شده در استان و استفاده از ظرفیت کارشناسی در بدنه دستگاه اشاره کرد ،افزود :مشارکت کارکنان در تصمیمات دستگاه ها و فعال سازی ظرفیت‌ها و استفاده از نقطه نظرات آنان باعث افزایش بهره وری می گردد.

وی به تعامل با مدیران ارشد استان در راستای پیشبرد برنامه ها ، تاکید کرد و گفت:تلاش شده است شرکت های که در استان فعال هستند مالیات آنها در استان محاسبه گردد.

سربازرس کل استان به خدمات درمانی ارائه شده به بیماران کرونای در بخش درمان تامین اجتماعی استان ایلام  اشاره نمود و از کادر درمان استان درخدمت به مردم و بیماران تقدیر کرد.

وی از استقرار کارشناسان بازرسی استان در بیمارستان شهدای زاگرس خبرداد و افزود:تلاش می شود مشکلات این بیمارستان احصا و به سازمان مرکزی ارسال و پیگیری گردد.

اصلانی به بازرسی ها را در مراکز درمانی، تخصصی و سراسری در حوزه رفاه و تامین اجتماعی اشاره کرد و  بیان داشت : نحوه برون سپاری دارو ،تجهیزات پزشکی ،نحوه ارائه خدمات ورضایتمندی مردم ،مسائل مالی ،حسابرسی ،صندوق ، مکانیزم های مالی و پرداخت های مالی دراین مدت مورد بررسی قرار می گیرند.

دراین جلسه مدیر درمان ایلام گزارشی از وضعیت حوزه درمان ،پروژهای در دست ساخت و برنامه های آتی مطالبی بیان و افزود:سازمان بازرسی همواره با حمایت های همه جانبه از تامین اجتماعی ، گره گشای مشکلات درمان استان بوده است.

دکترعلیرضا رمضانی گفت:تلاش ما در حوزه درمان گسترش فضاهای درمانی و رضایت مردم و ارتقا درمان استان است.

همچنین مدیر عامل شهدای زاگرس با ارائه گزارشی از وضعیت این بیمارستان خواستار همکاری دستگاه‌های محلی جهت صدور پایان کار این مرکز درمانی شد.

دکتر مهریار سلیمانی افزود:ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس ایلام مطالبه به حق بیمه شدگان است و از نگاه مثبت سازمان بازرسی استان در ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس تقدیر کرد.

در این جلسه کارشناسان مدیریت درمان ایلام ضمن بیان مشکلات حوزه درمان خواستار ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس ایلام شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار