مدیرعامل شرکت گاز ایلام از واگذاری ۵۸۸ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در ۶ ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 17 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی  با بیان اینکه این اقدام در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی ایلام انجام شده است، افزود: از این تعداد اشتراک رایگان گاز واگذار شده، ۹۵ مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی، ۳۱۹ خانوارهای تحت پوشش کمیته‌ امداد و ۱۷۴ واحد باقیمانده به خانواده‌های معظم شهدا، مساجد، حسینه‌ها و اماکن مذهبی بوده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی، مبلغ ۲۰۰ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۹۰۰ ریال بخشودگی هزینه اشتراک گاز منظور شده‌است، اظهار داشت: برای تعداد ۳۱۹ خانوار تحت حمایت کمیته‌ امداد نیز ۶۷۴ میلیون ۴۳۶ هزارو ۱۸۰ ریال بخشودگی هزینه اشتراک گاز اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام ادامه داد: برای خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی و اماکن مذهبی استان نیز در ۶ ماهه اول سال‌جاری در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۲۸۸ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۵۷۰ ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان پرداخت شده است.

شمس اللهی تصریح کرد: از ابتدای ابلاغ قانون ششم توسعه تاکنون نیز تعداد ۱۸ هزار و ۴۹۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده معظم شهدا، مساجد، حسینه‌ها و اماکن مذهبی از اشتراک رایگان گاز در استان ایلام بهره‌مند شده‌اند.

وی یادآور شد: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی، مسوولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان و طبق مواد ۸۰/ج/۲ و ۸۸/ث/۵ قانون برنامه ششم توسعه کشور، اشتراک رایگان گاز به خانوار تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده معظم شهدا، مساجد، حسینه‌ها و اماکن مذهبی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر عامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، افزود: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند./م

ببشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار