فرمانده انتظامی شهرستان ایوان:
سرهنگ عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: معتمدین و متنفذین نقش اول را در حل و فصل مسائل اجتماعی دارند و پلیس از این ظرفیت در برقراری امنیت محلات استفاده می‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 16 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در دیدار با معتمدین شهرستان ایوان، بیان داشت: بزرگان و معتمدین بازوی توانمند مردمی، نیروی انتظامی هستند و آرامش و ارتقای امنیت شهروندان نتیجه تعامل این افراد با پلیس است.

او مطرح کرد: رویکرد انتظامی توجه ویژه به حل مسائل اجتماعی با بهره گیری از توان معتمدین محلی بوده و حمایت‌های لازم در این راستا نیز انجام خواهد شد و برای حل مسائل در کنار بزرگان خواهیم بود.

او ادامه داد: پلیس زمانی در ماموریت‌های خود موفق خواهد بود که با مردم همراه بوده و فاصله بین مردم و پلیس به حداقل برسد.

او اضافه کرد: از بزرگان و معتمدین که همیشه در کنار پلیس بوده اند و با نفوذ معنوی خود مانع از شکل گیری نزاع و همچنین در امر صلح و سازش نیز نقش ارزنده‌ای داشته اند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در این نشست معتمدین نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به بیان دیدگاه‌های خود و مسائل شهرستان پرداختند و اظهار کردند: ما همیشه در کنار نیروی خدمتگذار انتظامی خواهیم بود و زحمات این عزیزان بر هیچ کسی پوشیده نیست، لذا زحمات فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان به جهت امنیت پایدار در سطح شهرستان و تعامل با بزرگان و معتمدین قابل تقدیر است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار