مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان:
مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان گفت: هم اکنون ۳۸۰۰ نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند و از این تعداد ۱۱۰۰ نفر سالمند هستند.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 16 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عزیزمراد غلامی بیان داشت: هم اکنون ۳۸۰۰ نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند و از این تعداد ۱۲۰۰ نفر در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی شهرستان سکونت دارند.

وی تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت در طول سال از خدمات متنوع کمیته امداد از جمله کمک هزینه معیشت، خدمات عمرانی و اجاره مسکن، بهداشتی و درمانی، تأمین جهیزیه، تسهیلات اشتغال و  کارگشایی، هزینه‌های نگهداری، ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای و حقوقی، حمایت ویژه از ایتام و فرزندان زیر ۵ سال و… بهره مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان با اشاره به اینکه از این تعداد مددجو، ۱۱۰۰ نفر سالمند هستند ادامه داد: پایش سلامت سالمندان تحت حمایت با هماهنگی ادارات بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و پزشکان نیکوکار و..... از جمله برنامه‌های این نهاد است.

وی افزود: توزیع بسته سلامت میان سالمندان، تأمین سبد غذایی و بهداشت و کمک به هزینه نگهداری سالمندان نیازمند به نگهداری در منزل و تجلیل و تکریم سالمندان در هفته سالمند از جمله دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان سالمند تحت حمایت است.

مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان به نیازهای اساسی سالمندان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: تأمین هزینه‌های درمانی، تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی بهداشتی از جمله نیازهای ضروری سالمندان تحت حمایت است و نیکوکاران ارجمند  می‌توانند با همکاری کمیته امداد در تأمین این نیازها به سالمندان کمک کنند.

گفتنی است؛ روش ارسال کمک نقدی به کمیته امداد با شماره  کارت:۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۵ نزد صندوق امداد و ولایت و کد مهربانی: #08412*8877* است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار