معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی؛
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: تاکنون ۵۸،۵ درصد دانش آموزان این استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند .
کد خبر: ۱۰۰۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 16 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر صادقی فر بیان داشت:  انتظار داریم با حمایت والدین دانش آموزان و مسوولان مدارس از برنامه کشوری ایمن سازی علیه بیماری کرونا و اقناع افکار عمومی، پوشش گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در روزهای آینده به درصد مطلوبی افزایش یابد.

وی گفت:تعداد کل دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال استان ۴۸ هزار و ۸۰۵ نفر است که از این تعداد تا روز گذشته ۲۸ هزار و ۷۴۰ نفر با پوشش ۵۸/۸ درصد از دانش آموزان استان واکسینه شده اند.

صادقی فر ادامه داد:بنا به دستور ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا و طی هماهنگی های انجام شده ما بین دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل آموزش و پرورش واکسیناسیون دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال به منظور ایمن‌سازی و مقابله با بیماری کرونا از نیمه دوم مهر ماه در استان آغاز شده و روند خوبی دارد.

وی افزود: بر اساس تجمیع آمار تزریق واکسن کرونا در شهرستانهای استان تاکنون  ۷۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال ایلام تاکنون حداقل یک دُز واکسن را دریافت کرده اند.

معاون علوم پزشکی مطرح کرد: در همه بیمارستانها فقط یک همراه بیمار که دارای کارت شناسایی است، بیمار را همراهی می کند اما در ایلام اگر یک نفر چند روز بستری شود همه بستگان می خواند به  ملاقات وی بروند.

وی افزود:اکنون ۱۶۵ نفر بستری در بیمارستانهای استان داریم و آهنگ بیماری متوقف نشده است./ع

بیشتر  بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار