افشاگری‌ها علیه برخی مناسبات تجاری فدراسیون فوتبال ایران ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 15 October 2021

به گزارش تابناک ورزشی،  در حالی که گفته می شد فیفا تنها ۱۵ شرکت در سطح دنیا را واجد شرایط برای عقد قرارداد نصب VAR می داند اما فدراسیون فوتبال ایران سراغ شرکتی رفته که گویا در این لیست وجود ندارد!

شرکت اجاره دهنده سیستم داور ویدئویی که فدراسیون فوتبال اصرار دارد آن را بلژیکی بنامد، هنگ کنگی است و حتی دفتر نمایندگی هم در بلژیک ندارد و فقط یک تکنیسین از بلژیک به ایران فرستاده و همچنین قرار است یک نرم ‌افزار بلژیکی برای تشخیص خط آفساید روی آن نصب شود!

تنها ساعتی پس از انتشار این گزارش در یکی از سایت های ورزشی، این بار حافظ کاظم زاده مجری برنامه تلویزیونی ورزشگاه در این برنامه به زوایای پنهان توافق فدراسیون فوتبال و شرکت طرف قراردادش ورود کرد.

ورزشگاه به تهیه کنندگی پژمان ماندگاری و اجرای حافظ کاظم زاده هر چهارشنبه شب از شبکه تهران به روی آنتن می‌رود و در تازه‌ترین برنامه، حافظ کاظم زاده به موضوع اجاره تجهیزات کمک داور ویدیویی پرداخت و تاکید کرد شرکتی که فدراسیون فوتبال آن را بلژیکی معرفی کرده، هنگ کنگی است و اساسنامه و دفتر این شرکت در هنگ‌کنگ قرار دارد.

حسین شریفی، مجری سابق رادیو و مسوول فعلی روابط عمومی فدراسیون فوتبال روی خط برنامه تلاش کرد شرکت مورد نظر را بلژیکی معرفی کند اما به نوشته طرفداری، وقتی حافظ کاظم زاده به پشت پرده مالکیت و مدیریت این شرکت که هویتی مشکوک دارد اشاره کرد، روابط عمومی فدراسیون فوتبال از ترس افشاگری مجری برنامه ورزشگاه، حرف خود را پس گرفت و گفت فدراسیون فوتبال با نمایندگی این شرکت در بلژیک وارد مذاکره شد.

این ادعا در حالی مطرح شده که منابع آگاه می‌گویند شرکت هنگ کنگی حتی یک دفتر فروش یا نمایندگی در کشور بلژیک ندارد و تنها به فدراسیون فوتبال اعلام کرده می ‌تواند نرم افزار تشخیص خط افساید را از یک شرکت بلژیکی خریداری و روی دستگاه نصب کند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار