عبدالمالک شنبه‌زاده،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام بیان کرد : در راستای توسعه همکاری‌های آموزشی ترویجی با هدف توسعه منابع انسانی بخش کشاورزی و توسعه گردشگری کشاورزی و روستایی، تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت آموزش ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان منعقد شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 14 October 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه‌زاده بیان کرد : هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه مشارکت برای توسعه و ترویج دانش و نوآوری گردشگری کشاورزی، روستایی و عشایری است.

شنبه‌زاده تصرح کرد: از مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی ترویجی در زمینه گردشگری کشاورزی و صنایع روستایی و عشایری، برگزاری جشنواره‌های ترویجی به‌منظور معرفی و توسعه گردشگری کشاورزی، روستایی و عشایری، انجام پژوهش‌ها و کاوش‌های باستان‌شناسی به‌منظور شناسایی، کشف و دستیابی به پیشینه کشاورزی اشاره کرد.

او گفت: شناسایی، ثبت مستندسازی و ترویج میراث معنوی، مادی و طبیعی در حوزه کشاورزی، همکاری برای ایجاد سایت موزه‌های تاریخ کشاورزی و مردم‌شناسی از جمله همکاری‌های است که در این تفاهم‌نامه به امضا رسید./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار