مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام؛
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: به رغم اینکه از سال ۹۸ تاکنون به هر طریق ممکن مطالبات این مناطق سیل زده پیگیری شده است اما هنوز مسئولان وزارت نیرو نسبت به تعهدات باقیمانده خود عمل نکرده‌اند و مردم این مناطق در بلاتکلیفی سر می‌برند.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰ 13 October 2021

به گزاش تابناک ایلام؛ آیت قیصربیگی  از دستگاه‌های نظارتی نیز تقاضا کرد که نسبت به استیفای حقوق این مردمان ورود کنند و مردم این مناطق را از این سرگردانی نجات دهند.

وی گفت:در تعامل بسیار خوبی که با این مجموعه انجام شده مأموریت‌های این حوزه به خوبی پیش می‌رود.

قیصربیگی ادامه داد:هم‌اکنون قریب یک هزار میلیارد تومان از خسارات وارده به مناطق بالادست سد سیمره باقی مانده است و مناطق پائین دست سد نیز به خاطر رهاسازی آب و عوارض ناشی از آن در خلأ سد تنظیمی که از الزامات هر نیروگاهی است با مشکلات فراوان روبه رو هستند.

وی افزود: با شروع فصل گرما در برنامه‌ای منسجم و با همکاری و مشارکت ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها، روسای دادگستری، دادستان‌های مرکز استان و شهرستان‌ها و سازمان بازرسی و با پای کار بودن عوامل منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها نشست‌های ستاد مدیریت بحران با موضوع پیشگیری از آتش سوزی و مدیریت به موقع اطفای حریق در مرکز و شهرستان‌های استان برگزار شد و خوشبختانه امروز شاهد نتایج مثبت آن هستیم تا امسال کمترین میزان آتش سوزی نسبت به تمامی دوره‌ها در گذشته داشته باشیم./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار