رییس هیات تیراندازی ایلام گفت: ۶ تیرانداز ایلامی از سوی فدراسیون تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 13 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ، محمد نصیری اظهار داشت: آقایان پوریان نوروزیان، محمد حسین کریمی، پارسا امیدیان و خانم آرمینا صادقیان در رشته تفنگ و آقای جواد فروغی و خانم نسا پاریاب در رشته تپانچه به اردوی تیم ملی دعوت شدند. 

وی افزود: این اردوها در رشته تپانچه زیر نظر آقای نجفی و خانم خدابنده‌لو و در رشته تفنگ زیر نظر آقای حسین باقری جهت حضور  تیراندازان در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ انجام خواهد شد.

نصیری ادامه داد: جواد فروغی دارنده طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز که تمرینات خود را زیر نظر آقای نجفی از شهریور سال جاری آغاز کرده قرار است در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی که از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ آبان در کشور لهستان برگزار می‌شود، حضور پر رنگی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان از مدال آوران کشور و تیم ملی و کسب بیش از ۲۰۰ مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.

جواد فروغی، پوریا نوروزیان، محمدحسین کریمی، نسا پاریاب و آرمینا صادقیان تیراندازان ایلامی عضو ثابت اردوها و تیم ملی هستند و تاکنون موفقیت های ملی، بین المللی و جهانی بسیاری را برای کشور بخصوص استان ایلام کسب کرده اند.

 ۸۰۰ ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند./ع

یشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار