مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت : آمادگی دو مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهر ایلام برای خدمات رسانی به زوار اربعین و آمادگی های لازم در مرکز درمانی دهلران در مسیر زوار اربعین نیز انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 13 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر علیرضا رمضانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت : آمادگی دو مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهر ایلام برای خدمات رسانی به زوار اربعین و آمادگی های لازم در مرکز درمانی دهلران در مسیر زوار اربعین نیز انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه های حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام در ایام اربعین حسینی(ع) گفت: آمادگی بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در خصوص پذیرش بیماران و سایر مراکز درمانی سرپایی این استان در این حوزه انجام شده است.

مدیر درمان استان افزود: این مدیریت در تمامی امور درمانی با هماهنگی دانشگاه‌ علوم پزشکی برای خدمات رسانی به زوار در ایام اربعین به فعالیت می‌پردازد.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین شاهد افزایش زوار هستیم و ممکن است برخی افراد در طول سفر به خدمات درمانی نیاز پیدا کنند، ادامه داد: برای خدمت‌رسانی مناسب به زوار حسینی در مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.
وی خدمت به زوار اهل بیت را افتخار بزرگی دانست و افزود:تمامی امکانات درمانی تامین اجتماعی استان ایلام درخدمت زوار عزیز هستند

وی افزود: لازم است دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اجرای برنامه‌ها مد نظر قرار گرفته و تمامی محدودیت‌ها و الزامات و نکات پیشگیرانه در همه موارد رعایت خواهد شد.

دکتر رمضانی ادامه داد: همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا مراکز درمانی ضمن پاسخ‌گویی مناسب به بیماران کووید و غیرکووید، آمادگی مواجهه با موج جدید احتمالی شیوع ویروس کرونا را داشته باشند و درصورت نیاز امکان فراخوان فوری تمامی پزشکان و کارکنان فراهم شود.

وی گفت: با توجه به راه‌اندازی سامانه نسخه الکترونیک و توقف صدور دفترچه‌های درمانی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای دسترسی مناسب به کارشناسان فناوری اطلاعات به منظور پیشگیری و رفع اشکالات احتمالی صورت می‌پذیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار