نوزدهمین شماره فصلنامه تخصصی «مطالعات ایلام‌شناسی» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی حبیب‌الله محمودیان در ۱۹۶ صفحه ویژه تابستان ۱۴۰۰ از سوی نشر زاگرو چاپ و منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 13 October 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر حبیب‌الله محمودیان بیان کرد: انتشار این فصلنامه از ابتدا تا کنون حتی برای یک فصل هم متوقف نشده و به تأخیر نیفتاده  و نظم در انتشار و کیفیت بالای محتوا و بهره‌گیری از اساتید خوب از ویژگی‌های این فصلنامه تخصصی است.

وی  از دانشگاهیان، صاحب‌نظران و روزنامه‌نگاران خواست تا ضمن ارائه مطالب و مقالات در زمینه ایلام‌شناسی ، نظرات پیشنهادی خود را برای ارتقاء این فصلنامه ارائه کنند.

در این شماره مقالاتی از فرنگیس درویشی، طاهره امینی شهرضایی، حبیب‌الله محمودیان، علی خاکی، رحیم تزری، صیدمحمد درخشنده، خداکرم مظاهری، پریسا پورمحمدی و آزاده محمودیان در موضوعات مختلف به چاپ رسیده است.

 فصلنامه مطالعات ایلام‌شناسی، توسط انتشارات زاگرو به مدیریت حبیب الله محمودیان منتشر می‌شود. وی متولد ۱۳۲۹ در شهر ایلام، باستان‌شناس، ناشر و مؤلف ده‌ها عنوان کتاب پژوهشی در حوزه باستان‌شناسی، تاریخ، جغرافیای تاریخی و ایلام‌ شناسی است. وی تاکنون موفق شده ۸۰ عنوان کتاب تألیف، ترجمه و به جامعه فرهنگی استان و ایران ارائه کند. از جهتی در طول ۵۰ سال فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، موفق به انجام بیش از ۸۰ پروژه و طرح پژوهشی و مطالعاتی و نیز تألیف بیش از ۸۴ مقاله در عرصه باستان‌شناسی، تاریخ، تمدن و فرهنگ ایران زمین و مسائل تعلیم و تربیت شده که در مجلات ملی و بین‌المللی چاپ و منتشر شده است./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار