معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران بر لزوم ساماندهی موسسه های مسافربری این شهرستان برای حمل و نقل مسافران تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ 12 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  مجید عسگری در نشست شورای ترافیک دهلران اظهار داشت: سیاست گذاری ها در امر ترافیک باید باعث تسهیل در امور مربوطه شود و اثرگذاری آن برای مردم قابل لمس باشد.

وی بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز پلیس راه و امکانات توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد و افزود: با این اقدامات مشکلات اعمال قانون ها و فنی در حوزه ترافیک بهتر اجرایی خواهد شد.

فرماندار ویژه دهلران نصب چراغ های راهنما را یکی از موضوعات مهم سخت افزاری در بحث آموزش و تسهیل در تردد ذکر کرد و یادآور شد: حذف نقاط حادثه خیز حد فاصل سنگر نادر تا بیشه دراز و اصلاح شیب مسیر بیشه دراز و موج آن و شانه سازی راه از سپتون تا دشت عباس باید در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

عسگری با اشاره به فصل سرما و لزوم همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص امکانات و تجهیزات به شهرستان گفت: برنامه ریزی لازم برای حضور پلیس راه در مسیر سخت گذر کاور تا بیشه دراز در فصل سرما برای کنترل و اعمال قانون ضروری است.

وی خواستار ساماندهی موسسات مسافربری شهرستان شد و اضافه کرد: اجرای قانون و توجه سازمان پایانه ها به این موضوع باید پیگیری و حل و فصل شود.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت رقابتی و کیفیت بخشی خدمات شرکت های مسافربری تاکید و گفت: تصمیم گیری در مورد هرگونه جابجایی یا خروج شرکت های مسافربری از پایانه مسافربری چیلات با سازمان پایانه هاست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار