استاندار ایلام گفت: روند اجرای میدان جدید میوه و تره بار ایلام طولانی شده و باید با تعامل دستگاه ها و پیگیری شهرداری پایان یابد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 12 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری  در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: این طرح بدون بررسی قبلی سال ۹۷ کلنگ زنی شد اما اکنون مشکلات و اختلاف با مالکان زمین که جزو دستگاه های اجرایی هستند، گریبانگیر آن شده است.

وی افزود: همین اختلافات که در نحوه ارزیابی قیمت کارشناسی زمین گرفته تا سایر مسایل دیگر در خصوص چاه آب شرب امور عشایری، زمین جهاد کشاورزی و زمین راه و شهرسازی و آب و فاضلاب شهری موجب عدم اجرای طرح شده است.

استاندار ایلام از شهرداری ایلام خواست در نشست با معاون اقتصادی استاندار هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف مصوبات نشست های قبلی در خصوص این زمین اقدام کند.

نوذری همچنین از جهاد کشاورزی نیز خواست در خصوص زمین مورد نظر قیمت کارشناسی معقولانه و با رعایت ملاحظات مردمی تعیین شود.

وی یادآور شد: فرماندار شهر ایلام نیز مسئول پیگیری و رفع مشکلات این طرح در دستگاه های مختلف است و باید با جدیت به دنبال حل مسأله باشد.

استاندار ایلام از شهرداری ایلام نیز خواست زمینی به مساحت مورد نیاز تسطیح و در اختیار آب و فاضلاب شهری و روستایی قرار دهد.

وی همچنین اضافه کرد: با توجه به مسایل حقوقی باید سند زمین مورد نظر به اسم آب و فاضلاب شهری و روستایی منتقل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: تاکنون نشست های متعددی برای رفع مشکلات این طرح برگزار شده اما هربار به دلایل مختلف اجرای آن به تاخیر افتاده است.

جهانگیر رستمزاد اظهار داشت: محل اجرای این طرح بدون هماهنگی های انجام شده کلنگ زنی شده بود که روند اجرای آن را همچنان به تاخیر انداخته است.

وی افزود: ایلام تنها استان فاقد میدان میوه و تره بار است، می طلبد دستگاه های مرتبط با موضوع برای اجرایی شدن این طرح که تعهداتی ایجاد کرده همکاری لازم را داشته باشند./م

بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار