کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به تأمین منابع مطالعاتی مناطق محروم ۹۵۰ نسخه به کتابخانه عمومی شهرستان آبدانان اهدا نمود.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 11 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به تأمین منابع مطالعاتی مناطق محروم، برای کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های عمومی، ۹۵۰ نسخه کتاب به ارزش سیصد و پنجاه میلیون به کتابخانه عمومی دکتر شریعتی سرابباغ، امیر کبیر آبدانان و شهید طهماسبی سرپله در شهرستان آبدانان اهدا نمود.

صادق سعیدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان بیان داشت: این منابع از طریق مکاتبه با رئیس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی دریافت شدند.

او ضمن تقدیر از مجموعه مدیریتی کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این کتب جهت غنی سازی منابع مطالعاتی کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان و تامین نیاز‌های اعضا به کتاب‌های کمک درسی و کودک که نیاز اساسی این کتابخانه‌ها بود، درخواست شده اند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، کتب مورد نیاز کتابخانه‌های دکتر حسابی مورموری و کتابخانه روستایی شهید رضایی نژاد پشت قلعه، از سوی کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در مرحله آماده سازی و ارسال می‌باشند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار