معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام از کارمندانی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده اند، خواست تا ابتدای آبان دز اول را تزریق کنند.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 10 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: سلامت دانش آموزان و مردم یکی از مهمترین وظایف ما در جامعه است و اکنون برای پیشگیری از مرگ و میر ابتلا به کرونا باید تزریق واکسن جزو اولویت ها باشد.

وی از مدیران مدارس خواست نسبت به رصد تزریق واکسیناسیون دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند تا با توجه به تصمیم بازگشایی مدارس در نیمه دوم آبان ماه هرچه سریعتر دانش آموزان واکسن را تزریق کنند.

مهلت تزریق واکسن کرونا کارمندان تا اول آبان ماه

معاون استاندار ایلام همچنین یادآور شد: همه کارمندان تا اول آبان ماه فرصت دارند نسبت به تزریق دز اول واکسن کرونا اقدام کنند در غیر این صورت مطابق مصوبه ستاد کرونا عدم تزریق واکسن تخلف محسوب شده و با آنها برخورد می شود.

الیاسی همچنین از ستاد کرونا شهرستان‌ها نیز خواست دلایل عدم استقبال برخی از افراد از تزریق واکسن کرونا را بررسی و هرچه سریعتر به ستاد مرکز اعلام کنند.

وی همچنین با تذکر امکان شیوع پیک ششم کرونا در آبان ماه از دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواست نسبت به بازآفرینی و تجدید قوا و روحیه کادر درمان برای رسیدگی به بیماران توجه ویژه ای داشته باشد.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: همچنین با توجه به بالا بودن آمار کرونا در برخی مناطق باید از هرگونه تجمعات در آرامستان ها همچنان پیشگیری به عمل آید.

فتاحی ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری همه مجموعه ها و همچنین استقبال مردم از واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها شاهد ایجاد آرامش در جامعه با حذف کرونا باشیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار